tempat menarik di singapore
Melancong

7 LOKASI WAJIB LAWATI DI SINGAPURA

5/5 - (1 vote)



LOKASI WAJIB LAWATI DI SINGAPURA. Travelling Review merupakan saluran yang mengulas tempat-tempat melancong sama ada dalam dan luar negara khususnya Nusantara.

Video source

Related posts

Tempat menarik di Selangor, Pantai Cunang

Beli-belah BEBAS CUKAI di MALAYSIA! 🇲🇾 BERAPA HARGA?!

10 tempat menarik untuk bercuti di PAHANG

30 comments

Ucu Alexander July 25, 2023 at 3:22 am

kangen Sumpah..jdi pengen kesana lge..Giod jocb

Kristanto Hulk July 25, 2023 at 3:22 am

Wisata dusun semilir bawen semarang bagus dan gk kalah dengan luar negeri
https://youtu.be/9RcjLLuvQn4

BABY KOCAK OFISIAL July 25, 2023 at 3:22 am

Ijin share min
Explor wisata Lembata NTT
https://youtu.be/bANygqLj-dM

Andry Abdjan July 25, 2023 at 3:22 am

Seandainya singapura bikin police anti teror nama kesatuan super Police TANO'S pake baret Emas dilatih fitnes sampai badan nya mirip atlit westring gold bear, tripelH dan ilmu beladiri nya Ninjutsu dam teakwondo mobil patrolinya lamborgine warna Emas

Mark Sachsen July 25, 2023 at 3:22 am

Tuan-tuan dan Puan yang dihormati.
Saya telah tinggal di Jerman selama 20 tahun.
Saya etnik Jerman dari Rusia.
Saya datang ke Jerman pada usia 18 tahun.
Semasa saya tiba di Jerman, pihak berkuasa tempatan enggan memberi saya pendidikan vokasional atau sekolah.
Malah pihak berkuasa dan pusat kaunseling Jerman enggan memberitahu saya mengenai sekolah-sekolah di wilayah saya.
Walaupun saya telah mencari latihan vokasional selama 20 tahun, pihak berkuasa Jerman dan pusat nasihat merangkumi semua ini.
Sebaliknya, saya diabaikan oleh sistem Jerman dan dieksploitasi sebagai pekerja yang berat atau kotor secara fizikal.
Pihak berkuasa kerajaan Jerman, pusat nasihat Jerman, syarikat Jerman dan syarikat penempatan memaksa saya untuk melakukan kerja berat dan kotor dan bukannya latihan profesional selama 20 tahun.Setiap kali saya bertanya mengenai latihan dan kelayakan vokasional, semua kaunseling kerjaya, agensi tempatan dan kerajaan menjadi marah dan mendiskriminasi saya secara profesional. Jerman mendiskriminasi saya selama 20 tahun dan tidak memberi saya peluang untuk mendapatkan kelayakan atau latihan vokasional.Jerman hanya memaksa saya untuk melakukan sukan, kraftangan atau kerja kilang di syarikat yang bertentangan dengan kehendak saya, walaupun saya selalu tidak berjaya dan tidak gembira dalam bidang profesional ini sejak saya kecil.
Di Jerman saya dilarang oleh undang-undang untuk meminjam wang untuk latihan.Saya dilarang menambah pendapatan untuk membayar pendidikan.Itulah sebabnya pihak berkuasa Jerman memantau akaun bank saya setiap bulan.
Pihak berkuasa Jerman juga enggan membiayai kelayakan profesional atau latihan vokasional untuk saya.Pihak berkuasa Jerman telah melakukan ini selama 20 tahun.
Syarikat-syarikat di Jerman enggan melatih saya selama 20 tahun.Daripada pendidikan, syarikat ingin memaksa saya melakukan kerja yang sukar secara fizikal atau kotor dari segi ekonomi.Saya perlahan-lahan menjadi tua dan hingga hari ini saya tidak dapat latihan profesional di Jerman. Orang kaya di Jerman, yang dapat membayar latihan vokasional setiap hari, memaksa saya untuk berdiam diri ketika saya mengatakan kebenaran tentang Jerman.
Bos syarikat dan penjawat awam di Jerman melakukan perkara yang sama. Orang-orang ini ingin mengusir saya dari negara dan tidak memberi saya latihan profesional dengan cara apa pun. Ini berlaku kepada saya di Jerman, walaupun saya warganegara Jerman.
Di Jerman saya dianiaya, dipukul dan diancam oleh bos syarikat dan pembantunya kerana saya tidak dapat bekerja kerana demam tinggi.
Orang-orang ini juga mengancam ibu bapa saya melalui telefon.Polis Jerman tidak mengendahkan saya.
Pihak berkuasa Jerman melindungi pelaku dan meletakkan saya di bawah tekanan pentadbiran.
Sistem eksploitasi Jerman mendapati setiap alasan untuk menolak saya mengikuti latihan vokasional.
Walaupun Jerman tidak mahu memberi saya latihan profesional sehingga saya meninggal dunia, saya masih mahu melakukan latihan profesional.
Yang lain yang dibenarkan membayar latihan melakukannya setiap hari.Berbanding dengan orang-orang ini, selama 20 tahun pihak berkuasa, pusat nasihat, pusat pendidikan dan syarikat di Jerman hanya memaksa saya melakukan kerja fizikal yang sukar.
Saya ingin mendapatkan latihan vokasional sebelum saya mati.Tolong bantu saya akhirnya untuk mendapatkan latihan vokasional di Jerman. Saya mencari perlindungan daripada diskriminasi profesional di Jerman.Saya akan sangat berterima kasih atas bantuan anda.*

Qimat Qimot07 July 25, 2023 at 3:22 am

Wow mantap

mantap kali July 25, 2023 at 3:22 am

Assalamualaikum
Mohon maaf
Apa bila postingan saya menyalahi ketetapan atau jauh dari apa Yang sudah di atur dalam grup ini.
Saya cuman ingin membantu saudara se iman dan sebangsa saya Yang lagi ke sulitan ekonomi di rantau / negara orang
Beberapa minggu Yang lalu saudara saya di negara orang tepatnya di India jadi TKI bukanya hutang di lunasi malah hutangnya bertambah karna pandemik ini gaji terpotong dan dia tidak bisa pulang Alhamdulillah berkat doanya tiap hari dia d pertmukan dengan kiyai haji bumi pangestu ORANG TUA berusia 67 tahun Yang iklas membantu Tampa bayaran 1Rp pun untuk ritual SUCIPUTIH BERSIH. TAMPA TUMBAL NYAWA MANUSIA ATAU KLUAR DARI SYARIAT ISLAM.

bagi Yang percaya adanya bantuan allah
Bisa lansung hubungi ki haji bumi pangestu
Wa : 0852 3440 3560.. .. .

faijah alesha kamila mia July 25, 2023 at 3:22 am

saya di singapore tapi gk pernah ke wisata tapi gk oenasaran

Nurul Farah July 25, 2023 at 3:22 am

Jadi kangen ke Singapura:(

AnjaliGoldenRecipes July 25, 2023 at 3:22 am

Beautiful singapore.vidieo tempted to travel,but certainly after lockdown. being lifted

Felicia Justine July 25, 2023 at 3:22 am

kalo hiasan2 natal gt d sngapore masih ada ga sampe januari biasany? ky d orchard road dll

chelzy qsya July 25, 2023 at 3:22 am

Ini juga termasuk kenampakan buatan kan?

GO STUDIO July 25, 2023 at 3:22 am

Teringin juga ke sana. Tapi nanti ada rezeki dulu….

koko vlog official July 25, 2023 at 3:22 am

Bagus tempat nya.
Mantap👍

Bakti Hamli July 25, 2023 at 3:22 am

Backsoundnya ga bagus sama skali, malah jadi annoying…. ngga nyampe separo nontonnya tak stop…

NGIDAM July 25, 2023 at 3:22 am

Biar nggak mati gaya, pre-order dulu sim card internet. Ini caranya https://ngidam.id/travelling/cara-beli-singapore-internet-tourist-sim-card/

Ami Duri July 25, 2023 at 3:22 am

Alhamdulilah udah keturutan,, 😄 😄

OTAWA oficial July 25, 2023 at 3:22 am

Aku ingin

Dedi Darmadi July 25, 2023 at 3:22 am

udah bosan kesana,karena jarak batam dekat ke singapur

Keysya Okta July 25, 2023 at 3:22 am

Aku suka singapura ,ibu ku juga kerja di singapura😘😘😘😘😘😘

Ratna Tamba July 25, 2023 at 3:22 am

Saya juga ud semua tempat pergi slma 4 hari

kids world July 25, 2023 at 3:22 am

Backsoundnya 😑😣

Ridwan Ramadhan July 25, 2023 at 3:22 am

please visited web
http://www.plesiryogyakarta.com/paket-wisata-2/
for holiday at yogyakarta city

Nadya Danty July 25, 2023 at 3:22 am

Backsound nya ganggu deh hahaha

Nindy Putri July 25, 2023 at 3:22 am

gua yg punya suami org sg malah blm kemana2 sama sekali🤣🤣😂😂

Andriansyah Dian July 25, 2023 at 3:22 am

Alhamdulilah sudah silaturahmi kesitu

Alia Safira July 25, 2023 at 3:22 am

Aku udh pernah mengunjungi tempat wisata ini

kennedy chou July 25, 2023 at 3:22 am

😗😗😗😗

atang July 25, 2023 at 3:22 am

Waktu kesini di siang hari. Jadi gk bisa liat gemerlap lampunya 😥

simra star July 25, 2023 at 3:22 am

Aku udah pernah ke Situ sering kesitu

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy