tempat menarik di thailand
Melancong

5 PERKARA JANGAN BUAT DI THAILAND – Kalau tak nak masuk penjara

5/5 - (1 vote)



5 KES JANGAN BUAT DI THAILAND – Jika anda tidak mahu masuk penjara Penafian :- Saluran ini adalah “Pencipta Kandungan” di Youtube dan tidak terlibat dengan mana-mana parti politik atau dibiayai oleh mana-mana pihak. Setiap kandungan video yang dimuat naik adalah “Dimuat Naik” sahaja sebagai Pendapat Peribadi dan juga Komen Asal dari Pemilik Hak Cipta Video Asal “As Fair Use” Video yang diterbitkan ini hanya sebagai 1 Pandangan, Kritikan dan Penodaan Peribadi sebagai rakyat Malaysia, sebagai sebuah negara bahawa mengamalkan kebebasan bersuara “demokrasi” seseorang individu dibenarkan menyuarakan, mengkritik, dan memberi pandangan selagi tidak memudaratkan keharmonian negara, perpaduan rakyat dan juga institusi raja dan institusi Perhatian :- Saluran “Boleh Dipercayai” tidak akan bertanggungjawab untuk sebarang ulasan individu yang meninggalkan ruang ulasan di bawah. Maka menjadi tanggungjawab setiap individu yang menggunakan Platform Youtube untuk memberikan pandangan, komen, secara adil dan menjimatkan tanpa menimbulkan sebarang provokasi dan juga komen yang tidak berasas sama ada dari segi tuduhan fitnah atau sebaliknya.

Video source

Related posts

Magellan Sutera Resort & Pulau Manasani, Sabah

Tempat menarik layan anak di Kuala Lumpur

10 PULAU PALING CANTIK DI MALAYSIA

19 comments

Puteri NurAdelia June 14, 2023 at 7:51 am

Betul tu kita pun takboleh buang sampah kalau buang jugak nanti masuk penjara

Muhammad Naquib June 14, 2023 at 7:51 am

tambahan 1 lagi,jangan terbangkan drone sesuka hati tanpa kebenaran kerajaan thai..

MOHAMAD AMIRUL June 14, 2023 at 7:51 am

Hisap rokok dalam Hotel bleh laa

Sharul Akmal June 14, 2023 at 7:51 am

kalau masuk thai naik keta tapi balik hari sama,wajib insurance ke?insurance tu optional kan?yg wajib ialah declare kenderaan kan?

Saodah Saodah June 14, 2023 at 7:51 am

Isap ganja tepi pantai tak salah,,isap vape di pantai penjara 10 tahun, betul ka ni"šŸ˜

levi,s June 14, 2023 at 7:51 am

Demi conten kau reka reka cerita.

Izakamat Bad June 14, 2023 at 7:51 am

Duit Thai pun jgn di pijak itu juga boleh dihukum kerana mempersenda institusi diraja raja Thai…..ada org pernah kena…

Fathi AziZ June 14, 2023 at 7:51 am

Kalau parking kereta area sana terutama hatyai mcmana bayar tau dak?

syazni nabilah June 14, 2023 at 7:51 am

Hisap rokok vape, tak daftar plat,walki talkie,hisap rokok Pantai

real namegaming June 14, 2023 at 7:51 am

Risau la zoom kedaišŸ¤£

coll_Hot June 14, 2023 at 7:51 am

Barakaallah

Hamidah Abidin June 14, 2023 at 7:51 am

Malaysia tanah air ku… Hehehe

Haizal Azim June 14, 2023 at 7:51 am

Dok penang sudah..apa ada hal?

Che miey June 14, 2023 at 7:51 am

Insurans motor sekarang rm90 lebih ooo

Daniel Erwin justin June 14, 2023 at 7:51 am

Walkie talkie tx bole bawak masuk thailand

khairun yon June 14, 2023 at 7:51 am

kenangan tak dapat dilupa kan

Zackiey June 14, 2023 at 7:51 am

Thailand duit mhl boh..mlysia duit murah
P masas lpas tu blk mlysia hahaha

Zackiey June 14, 2023 at 7:51 am

Thailand duit mhl boh..mlysia duit murah
P masas lpas tu blk mlysia hahaha

Amir Amir June 14, 2023 at 7:51 am

Ta payan lah melenchong kethailand..bagi yg degil biar mereka merasa..

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy