tempat menarik di amerika
Melancong

5 tempat wajib dilawati di Amerika Latin ini

5/5 - (1 vote)



Apakah yang terlintas di fikiran anda apabila anda mula-mula mendengar perkataan Amerika Latin? Sudah tentu perkataan Amerika Latin berkait rapat dengan telenovela dan keadaan iklim yang sangat panas, bukan? Walaupun Amerika Latin tidak wujud seperti bahagian lain di tanah besar Amerika dan masih diingati dengan telenovela dan iklim panasnya, sebenarnya terdapat banyak sebab mengapa wilayah ini patut dialu-alukan untuk berada dalam senarai tempat yang patut dikunjungi.. Invoice Indonesia akan sentiasa membuat video dan Ilmu yang berinformasi yang bersumberkan pelbagai sumber pendidikan dan maklumat di pelbagai pelosok dunia yang diterbitkan dalam bentuk video sebagai medium pembelajaran dan perkongsian ilmu. rakaman oleh: Langgan saluran ini supaya anda tidak terlepas sebarang info dan fakta menarik dari In-voice Indonesia. ————————————————- ————————————————- Untuk isu hak cipta sila hubungi kami di: invoiceindonesia@gmail.com ————————————- – ————————————————- – ———– Langgan saluran ini supaya anda tidak terlepas sebarang maklumat dan fakta menarik daripada invois semasa ia percuma. TERIMA KASIH yang besar kepada semua orang kerana menonton ini dan atas sokongan anda semua! -Penafian Hak Cipta- Tajuk 17, Kod AS (Seksyen 107-118 undang-undang hak cipta, Akta 1976): Semua media dalam video ini digunakan untuk tujuan semakan & ulasan di bawah syarat penggunaan adil. Semua rakaman, & imej yang digunakan adalah hak milik syarikat masing-masing. Penggunaan adil ialah sebarang penggunaan yang dibenarkan oleh undang-undang hak cipta yang mungkin melanggar.

Video source

Related posts

Jelajah Musim Sejuk Korea Selatan Seoul 2018 (dalam 9 Hari)

TERKINI!!! MALAYSIA TKI WAJIB TAHU, BAGAIMANA NAK BALIK KAMPUNG DARI MALAYSIA KE INDONESIA MELALUI AIR ASIA

bandar sejuk Da Lat, Vietnam Travel Vlog | percutian musim panas (Vietnam Travels 2022)

44 comments

Justin Trudeau July 10, 2023 at 5:51 am

-. 1:56 Rio de Janeiro merupakan salah satu kota Tujuan wisata terkenal di Brazil πŸ‡§πŸ‡·

-. 3:18 Kepulauan Galapagos merupakan Pulau Eksotis dan jdi habitat Bagi kura kura Galapagos 🐒 yg merupakan Kura Kura Terbesar di dunia,.. berada dalam Wilayah yg dikuasai oleh Ekuador πŸ‡ͺπŸ‡¨
-. 4:48 Quito merupakan ibukota dari Negara Ekuador πŸ‡ͺπŸ‡¨

-. 6:41 Misiones, Argentina πŸ‡¦πŸ‡·
-. 8:16 Buenos Aires merupakan ibukota dari Negara Argentina πŸ‡¦πŸ‡·

LCB 01 Channel July 10, 2023 at 5:51 am

Mantap πŸ‘πŸ‘

Ismit Imit July 10, 2023 at 5:51 am

Aku ingin sekali ke kota itu

Ismit Imit July 10, 2023 at 5:51 am

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Corry Istiqomah July 10, 2023 at 5:51 am

Cuma ingin ke Chile πŸ₯°

Labomba TV July 10, 2023 at 5:51 am

feb 22, mantap min infonya.. moga2 ada rezeki kesana danbisa buka cabang bisnis disono

Undangan Khitanan July 10, 2023 at 5:51 am

Rio,santiago,buenos aires,manaus,mexico city

skinny boih July 10, 2023 at 5:51 am

Pengen ke havana sama medellin

BAYU HANDOKO July 10, 2023 at 5:51 am

Gw pengen banget ke :
Paramaribo
Caracas
Nickerie suriname

Ade Laksana July 10, 2023 at 5:51 am

Bang pantai rekomendasi di Indonesia bang…. bantu up

lukman hakim July 10, 2023 at 5:51 am

aku sih jika sudah punya uang 5000 U$D akan ke argentina selain indah dan ada agama yang saya anut adalah islam jadi saya akan pergi kesana tapi saya masih memiliki tabungan uang 14 U $D

Junaidi Junaid July 10, 2023 at 5:51 am

Gak seru Kolombia gaknada min

Luqigoi Farm July 10, 2023 at 5:51 am

Hati2 kriminalnya pun sangat tinggi, apalagi klo urusan cartel…serem2 elsekusinya

Antonius Boby July 10, 2023 at 5:51 am

Luar biasa

widyawido July 10, 2023 at 5:51 am

Bahas tentang Spanyol dong, belum kan ??

sahabat komunitas July 10, 2023 at 5:51 am

Slamat tahun baru semua πŸ™πŸ»πŸ˜Š.Izin menyimak πŸ€”

James CookπŸ‡¬πŸ‡§ July 10, 2023 at 5:51 am

Keren

Indra Gunawan July 10, 2023 at 5:51 am

Machu Pichu

Alvin Zumara Official July 10, 2023 at 5:51 am

Kalo aku suka kota Meksiko dan Brasil

Muhammad Taris Ibrahim Reza July 10, 2023 at 5:51 am

Tertarik ke buenos aires argentina πŸ‡¦πŸ‡·πŸ‡¦πŸ‡· menikmati kota dengan arsitektur spanyol dan terdapat juga teater terbesar di dunia dan dijuluki juga sebagai parisnya amerika selatan /latin, dan sambil menikmati tarian tango

MAVLEN KURTHISI July 10, 2023 at 5:51 am

Kita telah setuju memulai pembangunan kawasan industri internasional di tepian seluruh dunia dengan menyiagakan pasukan PBB untuk proses mewujudkan Mega proyek itu terlaksana …
Kita gunting pita memulai pengirim bahan baku Poyek dri cosovo tayangkan beberapa detik

Zibon Soeth July 10, 2023 at 5:51 am

Bahas semua provinsi yg ada di indonesia dan keunikan nya πŸ™ bahas nya 1 provinsi 1 video.. bahas history kebudayaan dan ke anekaragaman nya.

Salam nkri

Paman 48 July 10, 2023 at 5:51 am

Min bahas tentang Yunani πŸ‡¬πŸ‡· pls πŸ™

Eji Rahman July 10, 2023 at 5:51 am

Amerika latin kebanyakan keamanan turis nggk dijamim disana,kriminal terlalu banyak disana nggk min?

badrian lalu July 10, 2023 at 5:51 am

Gua gak mau ke amerika krn banyak penjahat terkenal seperti 1.el macosh
2.el phaco
3.gustavo gaviria
4.pablo escobar
5.el maso
6.luis sbareta
7. Griselda blanco
8.guzman hereira
Dan lain lain 2 dari berazil 5 dari colombia dab 1 dari mexico

Cladi 89 July 10, 2023 at 5:51 am

Tempat yang bagus tapi jaraknya benar-benar sangat jauh

Cipto Korompot July 10, 2023 at 5:51 am

Indeks Kebahagiaan Negara2 Amerika Latin Tinggi. karena Orientasi kehidupan mereka adalah Pesta,Hura2,Alkohol,Narkoboy&Seks.
sebagian besar pemuda mereka mencari nafkah untuk mengumpulkan uang hura2,Alkohol,Narkoboy&Seks

Tiko W Saputra July 10, 2023 at 5:51 am

negara negara di eropa amerika rukun rukun dan maju, bahkan semenanjung arab uda modern, hanya di indonesia saja hal hal tentang agama masih aja diributkan heheheheh

ambon gamingz July 10, 2023 at 5:51 am

Gara gara om mario iroth saya jadi kepingin bgt ke machu picchu ..

PianoAndGuitar Next July 10, 2023 at 5:51 am

Keren

John F Kenedy July 10, 2023 at 5:51 am

Min kapan bahas negara nenek moyangku KIRGYZSTAN πŸ‡°πŸ‡¬πŸ€πŸ‡°πŸ‡¬

AdiJarots July 10, 2023 at 5:51 am

MIN BAHAS KORUT DONG, BELUM PERNAH KAN

Mybe A Yi3ld July 10, 2023 at 5:51 am

Kepulauan cook dong min

Aditiya Kusumayanti July 10, 2023 at 5:51 am

Amerika…tempat nya ibu Sri Mulyani….orang orang Indonesia….ngumpul di Amerika….!!!!!.bulak balik naik pesawat…..!!! Ongkosnya memeras pengusaha…..!!!!

Aditiya Kusumayanti July 10, 2023 at 5:51 am

Oh….Chanel ini….yang suka mengintip hp saya dari jarak jauh…..??????

Alvan Lodriant Wisena July 10, 2023 at 5:51 am

Request dong wisata asean

Dafa Aryaa July 10, 2023 at 5:51 am

Bahas Kosovo min

andy mufti July 10, 2023 at 5:51 am

Ke Amerika Latin cuma mau ke Machu Picchu 😩

harith danial July 10, 2023 at 5:51 am

Bayangkan kalau org eropa gak imigrasi ke amerika, itali mungkin ada maradona dan messi sekarang πŸ˜‚πŸ€£

ridwantricks July 10, 2023 at 5:51 am

Bahas Jerman min

Benni Rinaldi July 10, 2023 at 5:51 am

Bukan 20 negara bagian min, lebih tepatnya 20 negara.

loser tolol July 10, 2023 at 5:51 am

Banyak negara hilang budaya oleh penjajahan Spanyol😎

akshayLG July 10, 2023 at 5:51 am

Saran min: Opening video/video lainnya jangan terlalu lama karena itu terkesan bertele-tele dan akhirnya males nonton sampe akhir….kalo bisa opening di buat sesingkat mungkinπŸ˜€

Teffy Milanello July 10, 2023 at 5:51 am

Yang terpikir duluan saat mendengar Amerika Latin yaitu mayoritas beragama Katolik.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy