tempat menarik di negeri sembilan
Melancong

Opah masak makanan Negeri Sembilan paling original di Gerai Kelas, Seremban

5/5 - (2 votes)



Kali ini kami ingin mencuba gerai makanan yang jarang dan unik yang telah disyorkan oleh pelanggan kami. Restoran Dapur & Taman Hay Yan Hu Da Opah. Memang unik kedai ini kerana sebelum ini hanya dibuka pada hujung minggu, tetapi atas permintaan ramai, kini ia dibuka hampir setiap hari kecuali hari Isnin. Pergi ke sini rasa macam nak ke rumah Opah, dengan lauk asli kampung sembilan, mangkuk bunga. , hidangan lama dan kubis. Memang rasa macam makan kat rumah nenek. Lagi best sebab kedainya bersih, selesa dan servis pun tiptop. Paling saya suka rendang ayam kampung sembilan dan masak lemak cili. Pesanan kami ialah jika anda ingin keluar pada hujung minggu, pastikan anda menelefon sebelum bertolak. Jika anda tidak mahu diatur di luar, tunggu giliran anda untuk masuk. Masa terbaik untuk pergi pada hari bekerja adalah di luar waktu makan tengah hari, kali ini lebih santai. Ada kedai makan yang Rare, cantik dan menarik untuk kita rasa? Kongsikan di ruangan komen

Video source

Related posts

Selamat Datang ke Negara Baru🇻🇳|Vlog Kembara Punjabi|Vlog

Navdeep Brar

EP 15 : PERJALANAN KE KUCHING, SARAWAK (PART 1) !

Lynn Ghafar

Restoran Berkonsepkan Kasual Mesti Di Tepi Bendang di Kedah #foodhunt #kedah #casual

23 comments

RARE TV 24/08/2023 at 6:26 AM

Terima kasih subscriber kita yang bagi cadangan kedai ini. Mana lagi kedai yang nak kami pergi ? Kongsikan pada kami di ruangan komen.

InsyaAllah nanti kami pergi

Kamsiah Hasan 24/08/2023 at 6:26 AM

Saya tengok pun bolih meleleh air Lior..saya pandai masak cam ni sebb kerja di nogeri sembilan…tapi klu nk pekena asam pedas dtng ke melaka negeri saya hahaha

green yellow 24/08/2023 at 6:26 AM

Ada kedai makan yang berorentasikan makanan salai di perkarangan kaki gunung Tampin… SODAP 😋

budinbob channel 24/08/2023 at 6:26 AM

nyummy

Paruikgadang 24/08/2023 at 6:26 AM

Abang boleh tanya, saya dari kota Padang Sumatra Barat Indonesia, rencana ada ke Negri Sembilan nak coba kuliner Negri Sembilan, ada rekomen apa saja? Trus apa disana ada rental motor tak? Thank you

Nur Hafizah 24/08/2023 at 6:26 AM

Salam than.. Nak tanya kedai ni musih buka lagi ke.. Maaf saya bertanya

انا 24/08/2023 at 6:26 AM

dah poei . i cried while eating . too spicy. cant take it

ismail karim 24/08/2023 at 6:26 AM

Saya selalu pergi kesini
Memang terbaik
Rasa asli NS

Norhayati Idris 24/08/2023 at 6:26 AM

Kiri n kanan tangan guna

M. pirdaus 24/08/2023 at 6:26 AM

budak2 eh solat jumaat kek sejid india tu.owner musti mahu pekojo eh jenih jago solat.mogo terus suksess👍👍👍👍

n n 24/08/2023 at 6:26 AM

Dan termakan lagik racun syib..jahat bettolll racun syib ni ..dah g ..satu family..gigih redah jem ker nemsilan ..

ziad elsissy 24/08/2023 at 6:26 AM

Iko bana selero den

Wahhabi Tersesat 24/08/2023 at 6:26 AM

Terbaik…

ahmed ibrahim 24/08/2023 at 6:26 AM

you should go to Coconut Tree Kitchen in Bangi/Kajang, if you are looking for Negeri Sembilan food, they are much better

Mohd Sofian 24/08/2023 at 6:26 AM

Sodap tenguk lauk2 nya,selero tguk cip mkan,

Rohani Zakaria 24/08/2023 at 6:26 AM

Kek mano tompeh ini kek seromban kokmaleh nak goggle cakap yo kek mamo. Mama tqsm yo.macam raso nak poi makan dari banting.sey ni orang ns.juasseh asal leh lah.

Khair Hakimi Hairulnizam 24/08/2023 at 6:26 AM

selero ngok ea..liur haa

Muhd Iqmar 24/08/2023 at 6:26 AM

Baru ni saya pergi tempat ni,ayam kampung masak lemak cili api kedai ni mmg DA BOM..

Lagu Rani Official 24/08/2023 at 6:26 AM

ondehhhh…. saraso di kampuang ambo abangggg…..

Mohdazizy Mohdriduan 24/08/2023 at 6:26 AM

sodap menu

Mohd Haziq Hafiz 24/08/2023 at 6:26 AM

Syibli

Mohd Haziq Hafiz 24/08/2023 at 6:26 AM

Tak payahlah buat macam tu

cucuk udang besar 24/08/2023 at 6:26 AM

Mari datang bazar Ramadan Taman tunku Jaffar seremban cucuk udang besar kuah kacang❤️❤️❤️👍👍👍

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy