tempat makan murah
Melancong

MAKAN MURAH DI MALAYSIA, HANYA 18,000 SAHAJA SEHARI! SANGAT MURAH!!

5/5 - (1 vote)



hai kawan-kawan.. dalam video ni saya buat CHALLANGE untuk makan murah di Malaysia / jajan murah di Malaysia hanya RM 6 atau Rp. 18,000 untuk hari itu. Bagi anda yang melancong atau melancong dengan bajet yang minima bolehlah ke sini untuk contoh makanan “murah” seperti ini.Jangan lupa LIKE COMMENT dan SUBSCRIBE ya gaiiisss… #makanmurahdimalaysia #foodmalaysia #saritingting

Video source

Related posts

Kundasang di Sabah ialah New Zealand Malaysia (Tempat Paling CANTIK di Malaysia)

Sun Kissed Bucket List

Heineken Shopping

info

Jadual perjalanan di Osaka dan Kyoto. Mesti melawat tempat!

HAY Where Next

29 comments

Abbas 25/07/2023 at 3:17 AM

Di Sabah Malaysia nasi lemak cuma RM1.00 sahaja 😀

𝗟𝗶𝘀𝗮 𝗧𝗩 𝗧𝗼𝗽 25/07/2023 at 3:17 AM

Putih betul kk sari.
Cantiknya

Nurul Atikah Azuan 25/07/2023 at 3:17 AM

Sari Ting Ting awak nak datang lagi ke malaysia?

Muhd Faez 25/07/2023 at 3:17 AM

Sari tin ting orang malaysia atau Indonesia ye

Zihni Haikal 25/07/2023 at 3:17 AM

Kalau kt Jenjarom lagi murah roti canai RM 1 je lagi murah

Miranda hartanta 25/07/2023 at 3:17 AM

Makanan kat Malaysia sini memang sangatlah murah,terbaik

jay 25/07/2023 at 3:17 AM

Jom makan nasi lemak dekat Dari tempat saya ,,sedap mesti mau tambah nasi lagi hehe

Khairul ahmad 25/07/2023 at 3:17 AM

Yang penting kena nasi sari,,nasi lemak sedap tu☺

Rozita Majid 25/07/2023 at 3:17 AM

1,2@ 3 hari ….bolehlh mkn begini.

Benny 25/07/2023 at 3:17 AM

Suka selalu kalau sari buat vlog macam ni 👍

Wu Qing 25/07/2023 at 3:17 AM

Kasihan amoi tak ada wang lagi
Lai I belanja KFC

Akmal Afifuddin 25/07/2023 at 3:17 AM

Sedih aku ……………,,kita bersyukur pada allah apa yang ada

versys 25/07/2023 at 3:17 AM

Pasti murah… Pasti kenyang…. Trbaik 👍

ziana Shahana 25/07/2023 at 3:17 AM

Ye betul Malaysia Mmng banyak makanan murah..kadang ada nasi kuning 1 ringgit or 50 sen..hheheeh👍😅

Suhaimi Shaari 25/07/2023 at 3:17 AM

Coba tebak sari orang cina atau orang batak?

wan joe 9796 25/07/2023 at 3:17 AM

Aku pikir ini konten terbaru,tengok2 dah setahun,layan jelh……ting ting….huhu

Sakovich daeng 25/07/2023 at 3:17 AM

Memang benar; sebagai rakyat Malaysia dan tinggal di bandaraya Kuala Lumpur; RM5 sudah cukup buat saya belanja makanan dan minuman untuk satu hari. Maknanya; kalau mahu jimat; boleh jer. 🇲🇾. Di Malaysia ini; tiada yang mati kelaparan. Malahan; ramai orang menderma dan member makanan percuma termasuk dari agensi kerajaan,; swasta dan badan bukan kerajaan (NGO).👍selamat datang ke Malaysia wahai teman-teman dari Indonesia.
❤️🌹

Sakovich daeng 25/07/2023 at 3:17 AM

Nasi Lemak ini menu makanan kegemaran saya 24 jam/hari.💕

Mustafa Zain 25/07/2023 at 3:17 AM

Sari ni orang nya lawak juga rupa nya.. Haha.. Trbaik sari sama mamah nya. 🇲🇾🇲🇨

Taha 68 25/07/2023 at 3:17 AM

Hi sari saya nak taya sari sudah
ade pakwa ke

Marwan 25/07/2023 at 3:17 AM

Bakinya ada 10 sen

Mariah 1402 25/07/2023 at 3:17 AM

Sayah bukan orang malayu tapi aku punya orang malayu dan dia menjual nasi lemak

cicih cicih 25/07/2023 at 3:17 AM

Salam kenal CIK adik asal dari mana? Saya Cicih Sumedang Jawa barat

Dhia Ragil 25/07/2023 at 3:17 AM

Dgn RP.10.000,- makan 2 hari di banjarsari,jabar.indonesia🙂murah pula sama laa

Riko 068 25/07/2023 at 3:17 AM

Ohh murah jg yah makanan di Malaysia,
Di Indonesia pun murah walau pun nilainya beribu²🤣😃

tweekey 25/07/2023 at 3:17 AM

Wah sari mmg tk mkn byk ya, jimat2..untunglah siapa yg jd suaminya..😁😊

noorazlina88 25/07/2023 at 3:17 AM

KL CC

››★SODREKERS BOCAH★‹‹ 25/07/2023 at 3:17 AM

Kalau bokek di Indonesia mending cari Indomie/mie sedap 🤣, makanan anak kost kostan

power Rangers SARIL 25/07/2023 at 3:17 AM

Aku tak suka nasi lemak,Aku suka sari ting-ting.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy