tempat menarik di sarawak

Related posts

HANYA 80 ribu PENGINAPAN MURAH DI BANDUNG – Simply City Hostel | Hotel murah

destinasi id

Percutian bajet di Phuket

ML Studios

Pening di KL nak tengok tempat menarik | Memandu Di KL

Jejak Cuti RF

32 comments

kopee soosoo June 14, 2023 at 7:31 am

Ntah bila dpt smpi ke kuching teringin sgt nak ke sana, Sibu MatuDaro, dll dah smpi

subagus wahyuono June 14, 2023 at 7:31 am

Saya pernah tinggal disana, video ini membantu mampu mengambalikan kenangan indah semasa disana….I loveit….

Norkiah 1957 June 14, 2023 at 7:31 am

Sarawak dh seakanakan pulau pinang n dhbanyak bangunan tinggi

Mohamad Zakaria bin Yahya June 14, 2023 at 7:31 am

πŸ˜‚

Mat Esang June 14, 2023 at 7:31 am

Hadir

Fahim Shahzan June 14, 2023 at 7:31 am

Terima kasih

helo Charles June 14, 2023 at 7:31 am

helo teman bandar raya Kuching tak nampak kemajuan. masih sama macam tahun 2015 dulu ya

Oren Ren June 14, 2023 at 7:31 am

Kuching boleh dikatakan sebagai bandaraya paling moden dan maju di Borneo. Tapi masalah jammed memang semakin teruk.

basri jemilah June 14, 2023 at 7:31 am

serawak bergitu pesad membangun semoga sarawak terus maju terus kan conten semoga cainel ini terus maju

bearyllium June 14, 2023 at 7:31 am

mentaliti parking tepi jeraya dekat hospital. sik berguna kerajaan polah parking bertingkat tapi sikmok pake. apa sidak fikir urusan2 di hospital boleh seminit 2 minit ka. mudahan kenak saman semua, kenak angkut, bayar mahal2. menyusahkan org lalu depan hospital

Daniel Idm June 14, 2023 at 7:31 am

Tuan suka sekali jadi ingat semua masa saya di kucing salam dari indramayu mami daniel

Funs D Channel June 14, 2023 at 7:31 am

Vedio yang menarik

Bob Ennis June 14, 2023 at 7:31 am

Sy org kuching yg menetap di jb.dah 13 tahun x pernah balik…org tua pun dah xde.tengok video ni jadi rindu tempat kelahiran😭

Aeta Rich June 14, 2023 at 7:31 am

Selalu pergi kuching tapi blum habis round…

Jamilul Usop June 14, 2023 at 7:31 am

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ra Sidi June 14, 2023 at 7:31 am

Kota serawak mantap kawan sangat indah kawanku

ChePuteh Ronot June 14, 2023 at 7:31 am

Kuching Sarawak..memang bagus πŸ‘πŸ‘

Teterugga Chanel June 14, 2023 at 7:31 am

Mewah & sejuk πŸ€—

Masri Aing June 14, 2023 at 7:31 am

Hadir nyimak bro..πŸ‘πŸ‘β˜•οΈ

Phil Travel June 14, 2023 at 7:31 am

Rindok ati nanga Bandaraya Kuching

QiriQ Channel June 14, 2023 at 7:31 am

Kinek nang dah berasa mun musing kuching tuan….nang dah banyak perubahan pembangunan cuma yang kmk masih sik puas hati ialah bab jalan raya nya aja tuan…huhuπŸ˜… 11:54

Mie Lyh June 14, 2023 at 7:31 am

Kamboh lah ktk drive bro cari lokasi..πŸ˜…

ThΓΉy Cute June 14, 2023 at 7:31 am

hello my dear friend
Great sharing
Thank youπŸ€—πŸ˜Š

K As Asma June 14, 2023 at 7:31 am

Bandaraya Kuching mmg cantik 4 th lalu ada g Kuching

Haziqbel channel June 14, 2023 at 7:31 am

Mantap πŸ‘

Idrus Ismail June 14, 2023 at 7:31 am

Terima kasih diatas perkongsian vedeo tok Tuan…

Umai Umai kapak June 14, 2023 at 7:31 am

24 hari lagi nak balik Kuching dah 5 tahun tak balik biasa lah takut sesat πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Mami Tine75 June 14, 2023 at 7:31 am

Terima kasih atas perkongsian

Tobong Lawei June 14, 2023 at 7:31 am

Prnah jalan2 di kesemua tmpat yg saudara rakam ni..sbb tggl di kching

Esi Qaireen June 14, 2023 at 7:31 am

Lokasi yang menarik dan penting di sarawak kuching malaysia view jalanan dan gedung yang cantik

Sarjan Arozz June 14, 2023 at 7:31 am

Perkongsian perjalanan di Kuching Sarawak lokasi menarik πŸ‘ 13:11

Herbal Sehat June 14, 2023 at 7:31 am

Indah sekali tempatnya

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy