tempat menarik di johor bahru

Related posts

Tempat makan murah dan sedap di Jakarta #tempat makan #tempat makan murah #tempat makan sedap

Reva Channel

Tempat menarik di Kundasang 2022. TRAVEL VLOG 4HARI 3MALAM FULL ITINERARY.

Family Channel

Tempat Menarik di Sarawak Bukit Santubong, Pantai Damai, Muzium Budaya Borneo

PRICILLAAUDREY HOWEL

20 comments

@nafida123 December 14, 2023 at 2:37 am

1996 – 2022 keja PG & last 10 years di Tj Langsat

@nabihasara24 December 14, 2023 at 2:37 am

Kong kong ada rakit tau!

@azhanaibrahim2776 December 14, 2023 at 2:37 am

Dah lama tak ke sini..dulu selalu ulang alik masai, permas jaya dan pasir gudang..2003-2005..dah banyak berubah dan cantik..

@shell8183 December 14, 2023 at 2:37 am

saya pernah ke sini sekarang sudah lain

@Mochii4Me December 14, 2023 at 2:37 am

Saya dah banyak kali pergi sana‪꒰ঌ ໒꒱

@bujangsenang7669 December 14, 2023 at 2:37 am

Hong kong Pasir gudang ( Kong Kong ) 😂

@megaratu2042 December 14, 2023 at 2:37 am

rumah rakit kat kongkong

@afiqah28_ December 14, 2023 at 2:37 am

Assalamualikum, tuan. Semoga tuan berada dalam keadaan sihat sejahtera. Tuan, saya ingin meminta izin dan kebenaran daripada pihak tuan, untuk saya gunakan video tuan untuk diletakkan di dalam montaj penutup bulan kemerdekaan bagi sekolah saya. Boleh ke tuan?

@amsyar8149 December 14, 2023 at 2:37 am

Sape sini yang tinggal kota masai

@vlogfara7470 December 14, 2023 at 2:37 am

Saya tinggal di situ

@aliffwafiey9042 December 14, 2023 at 2:37 am

Ini bandar saya

@dysupar4234 December 14, 2023 at 2:37 am

Kong2 chalet sekarang makin besar (1:29) memang best holiday dkt situ

@asharudinudin6409 December 14, 2023 at 2:37 am

Sye prnah kerja di pbt pasir gudang salam hangat dari lombok

@bnikcpselong6619 December 14, 2023 at 2:37 am

Kenangan yg tak pernah trlupakan

@mattop1961 December 14, 2023 at 2:37 am

Aku dah hidup dekat sini 23Tahun..is nothing about PG .Tak ada apa..very2 nothing..yang cuma ada .kawasan2 industri..then perumahan makin rancak banyak..sebab tu ramai orang dari luar negeri Johor berhijrah dekat Pasir Gudang.. pasir Gudang ni bukan nak cakap apa la..jalan kalau tak pagi..Petang confirm JAMMED!..Jalan Raya plak takde yang elok..

@Shazwan.Charlton December 14, 2023 at 2:37 am

Tkde mall ke kt sana?

@khanzworkshop9671 December 14, 2023 at 2:37 am

Saya pernah tinggal di taman pasir putih, salam dr Indonesia

@rafiqkhair2897 December 14, 2023 at 2:37 am

Nice video bro 💪💪💪

@KamalKamal-hz5si December 14, 2023 at 2:37 am

Kilang ioi chemical

@haoziran8179 December 14, 2023 at 2:37 am

sekarang boleh masukkan sungai kim kim, tempat di johor paling terkenal di dunia.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy