Ulasan Hotel Murah tetapi Mewah
HOTEL

Ulasan Hotel Murah tetapi Mewah

5/5 - (1 vote)



Kali ini kami melawat penginapan yang murah tetapi selesa. Ulasan penginapan murah berbanding rakan penginapan lain. Poojangga Hotel terletak di Daerah Kuansing. Ini adalah salah satu hotel terbaik di Kuansing dan boleh disyorkan sebagai hotel termurah tetapi kualitinya hebat. Hotel yang tersergam indah dan mewah ini sangat mesra dengan poket rakan-rakan. Ia boleh menjadi cadangan hotel mewah tetapi murah untuk rakan-rakan. Jom review hotel murah tapi mewah ni. Sangat sesuai untuk backpacker bajet rendah atau yang bujang. Jika rakan rakan mempunyai maklumat lain tentang penginapan terbaik, sila isikan di ruangan komen. Dalam video ini kami juga meninjau bilik hotel murah ini. Hotel ini boleh disyorkan sebagai hotel bajet rendah di Riau. Salah satu cara atau petua untuk memilih hotel terbaik adalah dengan menonton atau mencari rujukan hotel daripada rakan-rakan di lokasi tersebut. Selain itu, kita juga boleh mendapatkan maklumat tentang cara cepat menempah hotel. Percutian kita lebih selesa jika kita tahu cara menempah hotel dengan cepat. Dapatkan penginapan murah yang terasa seperti menginap di hotel mewah. Review hotel termurah dan semoga menjadi inspirasi. Kalau ke Kabupaten Kuansing, jangan lupa menginap di hotel termurah di Indonesia.

SILA LIHAT SUMBER VIDEO. CREDIT TO THIS CHANNEL

Related posts

Top10 Recommended Hotels in Kuching, Malaysia

info

We Found An Amazing Restaurant In Newcastle

The English & Polish Couple

Terbaik Mudzaffar Hotel Melaka..

Penang Kini

49 comments

jsjshsjsisksk March 4, 2023 at 8:37 am

Nginap dihotel 350. Itu berapa lama bg

Khalidah M. Noer Harahap March 4, 2023 at 8:37 am

Tq infonya bung

Arsyad Zaidan March 4, 2023 at 8:37 am

Di sebelah kiri ada rumah nenek gua bertingkat dua

Wgpriok Wgpriok March 4, 2023 at 8:37 am

wah boleh nih yg lagi cari hotel di kunasing

Rina Susanti March 4, 2023 at 8:37 am

Murah tapi mewah, banyak yang suka.

Mba Shinwan March 4, 2023 at 8:37 am

susah cr hotel mewah tp murah

hidup barkah March 4, 2023 at 8:37 am

makasih atas ripiyu nya yah gan, ajib gan rekomendasinyah

Rara Cantika March 4, 2023 at 8:37 am

Thanks info nya semoga banyak pengunjung nya kalo murah

Akun1 Aja March 4, 2023 at 8:37 am

rekomended nih buat yg mau ke Kuansing

Irwan Aprianto March 4, 2023 at 8:37 am

dimana sih ini?

adinda tsuraya khairunnisa March 4, 2023 at 8:37 am

nama hotelnya arafah seperti arab teringat tentang mekah

iis syeno Entertainment March 4, 2023 at 8:37 am

wah suasana hotel nya nyaman

Mas Joko March 4, 2023 at 8:37 am

Terima kasih informasi nya…

bican pelangi March 4, 2023 at 8:37 am

Hotel murah dan Mewah, banyak dicari

Agnes Monica Putri March 4, 2023 at 8:37 am

inilah jawaban untuk para pelancong
terimakasih sudah menginfokan hehehe

andi bagas March 4, 2023 at 8:37 am

murah tapi bagus

For you You March 4, 2023 at 8:37 am

harga terjangkau boleh juga

Ahmad Hanan March 4, 2023 at 8:37 am

Trims review nya.. kpn2 di kesana..

Berlian Yeung March 4, 2023 at 8:37 am

Wouu,,lumyn mewah hotelnya

hidup barkah March 4, 2023 at 8:37 am

makasih ripiyu hotel murahnya ya gan

dayucantika March 4, 2023 at 8:37 am

Beruntung kalau ada yang murah tapi mewah, banyak yang cari

Si Kembarr March 4, 2023 at 8:37 am

Emak2 emg suka murah tp brang bgus..πŸ˜†πŸ˜†

Baby Pambudi March 4, 2023 at 8:37 am

Aku naksir sama kamarnya. Bagus banget.

Nina Carolina March 4, 2023 at 8:37 am

Thank's for your info πŸ‘ very useful for me

Fika Moe March 4, 2023 at 8:37 am

wahh jd pengen nginep disana jg nih

Nur Ita March 4, 2023 at 8:37 am

Hotelnya luas banget,kelihatan mewah

cewek cewek March 4, 2023 at 8:37 am

ini yg dicari murah tp mewah

Aris Pasaribu March 4, 2023 at 8:37 am

Weh asik dapet rekomendasi akomodasi murah

Khahara 02 March 4, 2023 at 8:37 am

rekomendet bgt nih ya hotel

Wandono Wawan March 4, 2023 at 8:37 am

Disini gk ada hotel murahnya kaya gitu

Cipied March 4, 2023 at 8:37 am

Spreinya serba ungu warna janda hehhe

Susi Eleven March 4, 2023 at 8:37 am

Recomend nihh. Ini gue demen murah tapi bagus πŸ˜‚

mell dut March 4, 2023 at 8:37 am

Bagus dan bersih nih hotel nya

nalom simanjuntak March 4, 2023 at 8:37 am

murah tapi gak murahan

Kotang Balapan March 4, 2023 at 8:37 am

Murah tapi bagus ya

MaMaM ATI March 4, 2023 at 8:37 am

Wah punyaku kampung je, enak po ya

All Story March 4, 2023 at 8:37 am

wah.. bagus ya hotel nya murah,, klo dilihat nyaman banget tuh hotel

Devi Madam Bz March 4, 2023 at 8:37 am

Harga hotel segitu sudah lebih dari cukup, bagus hotelnya

지민박 March 4, 2023 at 8:37 am

Salfok Gw di menit 1:45 auto Ngakak πŸ˜‚

Anjpr Sukses March 4, 2023 at 8:37 am

Murah kesan mewah., hotel Ini dicari banget buat yg sering jalanΒ²

daniel bagus saputra March 4, 2023 at 8:37 am

murah tapi bagus

Pengagum 1 March 4, 2023 at 8:37 am

Hotel murah tapi mewah boleh jg nih

borju kuproygila March 4, 2023 at 8:37 am

hoteel nya murah dan bersih nih cocok bgt buat backpaker seperti saya

Manda dita March 4, 2023 at 8:37 am

Emang benerbener bagus y om hotelnya ,keliatan nyaman

Ea Fv m5 March 4, 2023 at 8:37 am

Wess mantaff bg

ARXX1234 March 4, 2023 at 8:37 am

Bisa tu cocok ni kalo kesana

aranza real March 4, 2023 at 8:37 am

Wahhh mewah bgt kak

JasonJr Playz March 4, 2023 at 8:37 am

hotel murah tapi mewah slalu menarik nihh

Dinara Anggra March 4, 2023 at 8:37 am

Wah bagus ya interior hotel nya,,murah lg…pas bgt nih klo utk liburan sm keluarga

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy