tempat makan

Related posts

Dokumentasi perjalanan kereta api wap buatan Jerman 1902 di Muzium Ambarawa, sekitar 2004

DENY HERMAWAN

Indonesia Buat Kita Rasa HIDUP!

Fernweh Chronicles

Apakah yang terbaik di Danang, Vietnam ? Dengar cerita mereka memang best…

Nuzha Travel & Tours Sdn Bhd

23 comments

EilmanGamer August 11, 2023 at 3:05 am

abang pandai rap la

Aniq Adila August 11, 2023 at 3:05 am

sikit bende banyak tu tibe

KERIS_MALAYSIA August 11, 2023 at 3:05 am

Sikit nye makananπŸ˜‚πŸ˜‚

Normasayu Madun August 11, 2023 at 3:05 am

kepala otak kau gilaπŸ˜‚πŸ˜‚

June Rayqal August 11, 2023 at 3:05 am

Ko cakap makan sikit je tapi banyak dasar penipuπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Amadakun August 11, 2023 at 3:05 am

Sungai Petani ada 1 tapi x dk sambutan sangat skarang (sebb terlampau bnyk Coffee cafe dkt sini)πŸ˜‚

EJEN TUA August 11, 2023 at 3:05 am

mana ada pelayan hantar mknn tak sampai ke meja??

RAY seniman Jabar August 11, 2023 at 3:05 am

Coba ke Indonesia

Abu Ronaldo August 11, 2023 at 3:05 am

camera man be like:

Azra Aaqil August 11, 2023 at 3:05 am

Nama kedai "cafe takdak nama" mesti cafe ni asal kedah

Amry Kedondong Official August 11, 2023 at 3:05 am

kedai ni xde laa baru.. kat penang dan kedah ada jugak..

Nuraini Jaafar August 11, 2023 at 3:05 am

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘β€β€β€πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸ˜ŽπŸŒ―πŸŒ―πŸŒ―πŸŒ―πŸŒ―πŸŒ―πŸ₯™πŸ₯™πŸ₯™πŸ₯™

Hafiz Nazri August 11, 2023 at 3:05 am

xdak tagline lain ka..dok tiru org len plk

norhayatie Sulong August 11, 2023 at 3:05 am

HARI ni baru nampak macam sikit

AIZUDDIN Matkilau August 11, 2023 at 3:05 am

Kalau blh

Abid Amsyar August 11, 2023 at 3:05 am

kat mana tu aku rasa nak makan kat situ

Lekir punisher79 August 11, 2023 at 3:05 am

Ko ni mcm bdk sakit otak je..mmg ko ni otak biut ke??

ZURAINI Ismail August 11, 2023 at 3:05 am

aku haritu nampak cafe ni

Secawan Berdua August 11, 2023 at 3:05 am

Dibuat2

sportcar lover August 11, 2023 at 3:05 am

Jangan lupa baca bimilah

miftahul munir August 11, 2023 at 3:05 am

Kemudian kentang dia pulak, kentang dia rasa kentang xde lagi kentang rasa kentang

Muhammad Annas Faizul Baharuddin August 11, 2023 at 3:05 am

Ada jugak nama kedai makan macam ni ya?πŸ˜‚

Hariz zarul August 11, 2023 at 3:05 am

🀀🀀🀀🀀🀀🀀🀀🀀

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy