Melancong

Harga lebih RM400! Cuba naik kereta api LUXURY Indonesia

Rate info.4d5d6d.com



Hari ini saya menaiki kereta api mewah di Indonesia! Perkhidmatan kereta api sangat baik! Jika anda berminat dengan kereta api istimewa ini, sila tonton video ini, mari cuba menaikinya nanti!ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーVideo Cadangan】 Sebab Kenapa Orang Jepun Suka Malaysia🇲🇾🇯🇵/Kenapa Orang Jepun Suka Malaysia dan Bahasa Melayu? Iftar dengan wanita Jepun yang berkahwin dengan warga Malaysia Terasa seperti ahli keluarga Malaysia ketika berbuka puasa di rumah SNS Twitter Instagram Tiktok #indonesia #orangjepang #Bahasamelayu #malaysia

KREDIT KEPADA PEMILIK VIDEO INI

Related posts

Kuching Shopping Mall || Sarawak Malaysia Travel Vlog || Vlog Kembara Solo

10 Destinasi Menarik di Selangor

HOTEL 4 BINTANG DEKAT KUTA, BALI, LOBI SUASANA HUTAN..! Swiss-belhotel Rainforest Kuta Bali

38 comments

qisya izzia August 15, 2022 at 2:13 pm

cak mojib a very good host indeed.

RIZLAN GHAZALI August 15, 2022 at 2:20 pm

❤🇲🇾🇲🇨🇯🇵

Hebatnya Keretapi Luxury Class…

Sunflower 🌻 August 15, 2022 at 2:26 pm

Seronoknya kouji.. rindu nak p sana pena p keja je & ambik bas kat stesen gambir blk semula ke airport sukarno hatta..

전하 August 15, 2022 at 2:29 pm

Sepertinya Kouji belum pernah cuba masakan orang jawa di Malaysia ? Makanan seperti pecal, nangka muda ( gori ), nasi ambeng , soto , nasi lemak daun salam, sambal kerang, sambal tempe, tempe goreng ( sambal kicap ) etc tu biasa , boleh di dapati di Tg Karang, Sabak Bernam, Banting, Teluk Intan ..Kouji x habis lagi explore Malaysia dan makanan di Malaysia lah !

berkarya dan maju August 15, 2022 at 3:05 pm

Jawa timur menawarkan tempat pariwisata Yg menarik di antara nya, wisata alam batu malang, taman Nasional Baluran dg flora dan fauna nya

cek cek August 15, 2022 at 3:12 pm

Kug mirip Rizki bilar ada tahi lalat nya

Mohammad Sofian Mohd Yatim August 15, 2022 at 3:12 pm

Terbaik Kouji san.. pandai makan menggunakan tangan dan merasa makanan Indonesia yang sedap2…

NHMS_Hidayah _Tia August 15, 2022 at 3:19 pm

Seronok kouji dpt merasakan kelebihan naik keretapi luxury tu.

Minoru Watanabe August 15, 2022 at 3:23 pm

0:56 Kalau di Malaysia pula terbalik..kalau tak nak manis kena minta tak nak gula atau kurang manis 😄

Siti Kalsom August 15, 2022 at 3:46 pm

Pandai kouji menyanyi

ida wati August 15, 2022 at 4:26 pm

Cak Mojib jaga Kouji San dengan baik sekali. Semoga Allah murahkan rezeki buat cak Mojib sekeluarga. 🇲🇾💕

Ma'mun arifin August 15, 2022 at 7:53 pm

1 bulan saja di indonesia, bahasamu pasti langsung naik level

Keang Wooi Choo August 15, 2022 at 10:58 pm

Wow like first class airplane. Good job kouji.

n_star24 August 15, 2022 at 11:55 pm

Terbaik Cak Mojib ada 👍👍👍😂😂😍

Lpark August 16, 2022 at 12:06 am

cak mojib terbaik lah bawak kouji mkn dan jalan2 melayan meluangkan masa.terbaik2!

Najlaa_Shin August 16, 2022 at 12:10 am

wahh seronoknya tengok Kouji naik kereta api luxury tu…terasa nak mencuba..dah lama tak ke Indonesia..teringin nak berjalan2 ke sana

sams ibrahim August 16, 2022 at 12:17 am

Hi Kouji have a nice trip @ Indonesia! Awesome luxury train, like u're taking a flight😁 none yet like this in Malaysia, but we have ETS train.
Thanks for sharing your adventures in Solo with Cak Mojib, it's beautiful, looks safe & clean also.

Sri Sazreena August 16, 2022 at 1:19 am

Comel je kouji sebut perkataan bangat…kena sebut dengan attitude kouji..'bangatttt' tekan sikit sebutannya haha

yours August 16, 2022 at 2:59 am

Saya teringin nk pergi ke Indonesia juga !!

yours August 16, 2022 at 3:15 am

Kouji awak very goodlooking and also cute😆👍💪

Norlida Sidik August 16, 2022 at 3:51 am

Bestnya… terbaik kouji

Mr.want_oo August 16, 2022 at 5:53 am

Wahh indonesia ada tanjung perak!

K Jsmni August 16, 2022 at 11:41 am

Suka tgk cak mojib cakap campur2 slang Malaysia😊

Siti Mashitah August 16, 2022 at 1:49 pm

Cak Mojib bercakap dah macam org Malaysia.. senyum je dengar. Terharu dua sahabat dari dua negara disatukan asbab belajar tentang Malaysia.
Kami orang Malaysia juga sangat sayang negara Indonesia jiran serumpun dan Jepun yang berkongsi benua yang sama.

Idris Abdul Rahim August 16, 2022 at 2:59 pm

Terima kasih Cak sbb menjaga adik Kouji kita dengan baik 👍

Maria Jason August 16, 2022 at 3:24 pm

that train looks so luxurious
nice

Mohdfauzi GSan August 16, 2022 at 3:39 pm

Sugoi desune👍.

Sarah August 16, 2022 at 8:48 pm

Hello Kouji thank you so much for the English subtitles. Your videos are amazing but I often don’t really understand fully. A subscriber from France ^^

rozina saidin August 17, 2022 at 1:29 am

Oh pak mojib di koji channel.assalamualaikum brother mojib

Hariz August 17, 2022 at 3:27 pm

terbaik abng cak mojib👍👍👍

Hikmah Maulana August 18, 2022 at 4:15 am

Hebat ya, lancar banget bahasa jepang nya. 😁

Garry Johnson August 19, 2022 at 9:49 am

Kouji san, jarak Jakarta – Surabaya itu 781 Km, hampir 800 Km, karena ibarat dari satu ujung ke ujung yang lain, sementara itu panjang pulau jawa sendiri sekitar 1000 km.. 🤣🤣

Para Shuhada96 August 20, 2022 at 3:02 am

Lepas ni nk bercuti kat Indo… Kereta api mcm ni takda kt Malaysia 😂

Veri Ngk August 23, 2022 at 8:14 pm

Ada banyak lokasi wisata dijawa timur, diantaranya: kawah ijen dikab. Banyuwangi, kawah Gunung Bromo dan ada banyak lagi..
https://m.youtube.com/watch?v=RLaxNtvuvxo
https://m.youtube.com/watch?v=A4AiK2WPPj0

Danish Zuhairi August 24, 2022 at 2:53 pm

video yang sangat bagus sekali, Kouji😃😃 sayang Kouji, dari Kelantan, Malaysia 😃😃❤️❤️

Mohd Asrizan Mahpuz September 11, 2022 at 2:54 pm

Hello Kouji, have you know iChang Youtube Channel? They're nice person.

cursedray October 4, 2022 at 11:44 am

mana video baru kouji

ilham mimpi October 6, 2022 at 2:36 pm

Hai!! Kouji Karim….apa Khabar? Sya lihat di video, awak dah pandai mkn nasi dgn menggunakan tangan, syabas…

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy