cara membuat bihun goreng kari oleh kak nur @ bihun petua masak dengan baik

Related posts

Recette Poisson Tajine Un Pur Délice ‼️ Moroccan Cuisine | Fish Tajine Recipe

MIE GORENG #clayt #polymerclay #shorts #fyp #shortvideo #claytutorial #viral #viralvideo #fypシ

Filene Krizia

@alyasyaharani_ cili ayam dan garam #masakandirumah #masakansimple #masakanrumahan #ma…

info

26 comments

Normala Ismail 23/05/2023 at 3:48 AM

Terimakaseh puan resepinye..nanti nk cuba 😊

siti haslimas ahmad 23/05/2023 at 3:48 AM

Nampak sedap dengan banyak sayur tu

T Hitam 23/05/2023 at 3:48 AM

Hadir support gauk nur..😊😊😊

Angah Anteq 23/05/2023 at 3:48 AM

Pernah tgk Kat resepi kak Yan

Wida DD 23/05/2023 at 3:48 AM

Wah…dah terasa rasa kt tekak kita tau tgok mihun dia 😄👍

Emilia Hassan 23/05/2023 at 3:48 AM

Bihun makanan kesukaan sy

jamal hunter channel 23/05/2023 at 3:48 AM

Wah..sedapnye mee Hoon kari ni.. terima kasih perkongsian nye👍

Hasim saad Hasim saad 23/05/2023 at 3:48 AM

Mantappppppp

Sakura 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikummussalam.Sgt menyelerakan bihun goreng kari kak nur

noorazizah nasarudin 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumsalam Kak Nur. Sedap menyelerakan menunya.

sharul channel88 carey 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumusalam..sedapnya bihun goreng kari terbaik acik😋👍👍

Rohani Yunus 23/05/2023 at 3:48 AM

Wlkmslm Nur….bihun goreng kari ni klau pecah telur time goreng boleh jgk kn Nur….tq Nur resepinye….❤❤

my journey as a musician... 23/05/2023 at 3:48 AM

Tak pernah cuba lagi ni..biasa mee kuning pernah je goreng bgini

Priya Kripa 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikum salam KK nur 👍👍

BANTAL EMAS VLOG 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumussalam.. selamat petang k.nur..hadir support 🤗..perghh sedap tu bihun goreng👍👍

Engku Zabidah 23/05/2023 at 3:48 AM

Nmk mudah dn rengkas… Mahu mencuba buat hari jadi anak lelaki nnti…. Tk prnh buat lagi letak serbuk kari. Nmpk k Nur buat senang, cepat jer… Tq k Nur… Terbaik lh hantaran vedio resepi mee hun ni…

Marlina Abdullah 23/05/2023 at 3:48 AM

Terbaik kak Nur 😘👍

BeanChildKira 23/05/2023 at 3:48 AM

Wah…nampak sedap sangat bolih coba kaknur …👍🏻💖💖💖

Rafeah Abdul Aziz 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikummussalam…baru akak tau mee hun goreng kari..nmpk sungguh menyelera kn..t.kaseh nur ngan respi nya..akak mesti cuba ni..sayang nur❤

Nenek 60 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumussalam dan assalamualaikum, Nor. Kalau kita masukkan santan sikit, ok x?

salmah suliman 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumsalam kak nur.. Nasi goreng perisa kari dh pernah cuba.
Lain kali nk try resepi akk nie r..

Zuriah Juu 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumussalam wbt Nur. Kak ju bru tahu ni bihun boleh goreng kari. Nnt kita try. TQ Nur share resepi ni ya.❤❤

Sal Saripah 23/05/2023 at 3:48 AM

Waalaikumussalam w.b.t alhamdulillah salam ceria moga sihat selalu dan dimurahksn rezekj insyah Allah. Aamiinn

Nur ❤️ 23/05/2023 at 3:48 AM

Salam kk nor,wah tk pernah lg bt bihun mcmni.terimakasih kongsi resepinya.smoga kk nor sukses selalu😊😊😊

suparno channel 23/05/2023 at 3:48 AM

Terimakasih kak resep bihun goreng karinya sangat bermanfaat banget rasanya juga mantap sukses selalu

Haslina Hasri 23/05/2023 at 3:48 AM

Waa'laikumslm KK Nur. Wah! Ini dah level lain bihun goreng KK Nur ni. Kita Tak pernah tahu yg bihun boleh digoreng perisa kari. Apa-apa pun mmng terbaik resepi KK Nur. Terbaik 👍♥️🤗

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy