tv 3 malaysia
TV

3 Juara | Nura | Irama Malaysia | Minggu 3

5/5 - (1 vote)



Tonton episod penuh di : 3 Juara ialah rancangan realiti nyanyian eksklusif penuh liku-liku yang menampilkan tiga komposer hebat tanah air mewakili tiga genre iaitu Edrie Hashim untuk Rock, Ajai untuk Balada dan Pak Ngah untuk Irama Malaysia demi mencari seorang juara bagi setiap satu. genre. Seramai 24 peserta yang telah dipilih akan bersaing sesama mereka daripada setiap genre sehingga ke peringkat akhir bagi merebut gelaran juara genre masing-masing. Mereka semua akan diadili oleh juri profesional iaitu Datuk Rossa sebagai hakim kategori Balada, Awie sebagai hakim kategori Rock dan Noraniza Idris sebagai hakim kategori Irama Tradisional. Hadiah wang tunai melebihi RM 300,000 disediakan untuk dimenangi. Rancangan realiti 3 Juara akan disiarkan secara langsung setiap Ahad jam 9 malam bermula 16 Oktober 2016 di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Dihoskan oleh Issey Fazlisham, Mira Filzah dan Azizul Ammar. PROGRAM : 3 JUARA HARI / MASA : Ahad, 9.00 malam SALURAN : TV3 PENGACARA : Issey Fazlisham, Mira Filzah, Azizul Ammar JURI PROFESIONAL : Datuk Rossa, Awie, Noraniza Idris PENERBIT : Edrie Hashim, Ajai, Pak Ngah

LIHAT SUMBER VIDEO INI

Related posts

இந்தா பாத்தீங்களா அன்பு பட்டாம் பூச்சி#malaysia #ammapunnagai#srilanka#singapore #malaysiaviral

Amma punnagai

18 OKTOBER 2022 – SPM – TELEMOVIE TV2 : ‘APPA NA ADAIYALAM’

Berita RTM

3 Juara | Tyka | Irama Malaysia | Minggu 3

21 comments

Sekut gula Sekut mery March 5, 2023 at 10:08 am

Suara yg merdu…tpi syg tdk di ketegahkan.

Mak Kau Hijau March 5, 2023 at 10:08 am

Cuba ambik diorang sbgai artis baru utk pelapis pelapis irama malaysia… Kan bagus

Hafiz March 5, 2023 at 10:08 am

Yg penting lagi best dari siti nordiana…

Taufik Kyle March 5, 2023 at 10:08 am

Halusnya suara…lembut mendayu…bagus!

xarm27 March 5, 2023 at 10:08 am

sekarang Nura kerja kat Kip Mart Masai JB.. sayangnyee.. industri muzik Malaysia ni memang tak adil lah!!!!!!

Harith Farhan March 5, 2023 at 10:08 am

Ayah dia pernah ajar Aku main ghazal

muhammad akbar March 5, 2023 at 10:08 am

Harap harap peserta malaysia seperti ini ada di d'academy asia 4 😊 salam dari indonesia

Irfan Iponk March 5, 2023 at 10:08 am

Ko ga di ajak ke DA3 asia..suaranya bagus

Baby Marshall March 5, 2023 at 10:08 am

pergh… terbayang video drummer ujang exists.. terbaiklah..

Faizal Fazrin March 5, 2023 at 10:08 am

merdu sayu ku dengar…licin je suara..best

MTAB March 5, 2023 at 10:08 am

boleh nyanyi tp suara xsolid.bagi irama tggi pecah ni. but goo job

SAIFUL 1351 March 5, 2023 at 10:08 am

terbaik merdu

Nurul Fatihah Rasidi March 5, 2023 at 10:08 am

suara kau dik…. sedapnyaa

XaXa March 5, 2023 at 10:08 am

unik la suara dia

Azizol Ruslee March 5, 2023 at 10:08 am

lenggok dia xbest

ADANG DA-PAAN March 5, 2023 at 10:08 am

best part qasidah awk nura… love it.. satu lg awk nyanyi ikut cara awk.. kagum.. kipidad…

Repp Dehar March 5, 2023 at 10:08 am

plis masuk daasia 3 nnti

Rafiq brutal March 5, 2023 at 10:08 am

dari dulu kalau ikut anak cik rashid ni mmg meremang tengkuk dengar suara dia.. chayok chayok

The Eternals March 5, 2023 at 10:08 am

merdu…

Nickmizukiey Mizsensai March 5, 2023 at 10:08 am

wah tahniah nura guna identiti sendiri proud of u

dapih mrg March 5, 2023 at 10:08 am

Nyanyian nura terbaik..dia tak ikut dato siti sgt..syabas..

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy